Bezplatné dodání vu objednávky na 1350 Kč

Odeslání a dodávka

Jak jsou výrobky Wickey dodávány?

Naše dětská hřiště Vám dodáme prostřednictvím dopravní společnosti. Menší vybavení a příslušenství Vám bude doručeno balíkovou službou.

Se kterými dopravními společnostmi, případně se kterými balíkovými službami Wickey spolupracuje?

Protože s našimi e-shopy Wickey dodáváme téměř do celé Evropy, spolupracujeme s velkým počtem spedičních společností. V případě menších balíčků spolupracujeme se společnostmi DHL, GLS, DPD nebo UPS.

Jak jsou dětská hřiště Wickey balena?

Bezpečnost na prvním místě – to je naše heslo při balení! Naše zboží obdržíte bezpečně, robustně a solidně zabalené jako balíček nebo paletu s ochrannou fólií. Větší balíky, jako jsou dětská hřiště nebo houpačky Vám bezpečně doručí dopravní společnost až na okraj chodníku.

Nač bych si měl dát pozor při doručování dodávky a co bych měl předem ověřit?

Zásadně byste měli před přijetím balíku zkontrolovat jeho vnější poškození a případně, pokud balík vykazuje výrazné poškození, jeho přijetí odmítnout. Nejpozději před montáží byste měli dodávku ještě jednou důkladně zkontrolovat. Na základě návodu k montáži svou objednávku prověřte z hlediska úplnosti a zkontrolujte případné vady trámů, prken a jednotlivých dílů.

Bydlím v úzké uličce – jaké mám možnosti dodání?

Pokud je ulice ve tvé doručovací adrese příliš úzká pro dodání se 7,5 tunovým nákladním vozidlem (standardní rozměry 7,5 tunového nákladního vozidla: D6,1xŠ 2,4xV2,4 m), máš při zadávání objednávky možnost uvést alternativní dodací adresu. Pokud si i přes nepříznivé podmínky přeješ doručení na požadovanou adresu, prosíme o pochopení, že tím může dojít k navýšení přepravních nákladů a prodloužení doby zpracování.

Je objednávka několika výrobků Wickey dodávána společně?

Zásadně platí: Jedna objednávka, jedna dodávka! Může se stát, že jste nakupovali tak pilně, že se zkrátka všechno do jednoho balíku nevejde. Také naše dětské postele a dětská hřiště Tiny zasíláme za jistých okolností ve více balících.

Pomůže mi řidič dopravní společnosti odnést dětské hřiště Wickey na můj pozemek?

Dodávka je zajištěna na okraj chodníku – a pak už je to na Vás.

Existuje možnost změnit termín dodání u dopravní společnosti krátce před dodáním?

Pokud bys potřeboval avizovaný termín dodání krátce předem změnit, stačí zavolat na číslo +420 (0) 22 8880 343. V tomto případě však mohou přepravní společnosti vzniknout náklady na skladování a další náklady, které se mohou s výhradou a v závislosti na situaci vztáhnout na tebe. Bližší informace získáš telefonicky na čísle našeho zákaznického servisu.

Jak mám postupovat, když při dodání nejsem doma?

Prosíme Vás, abyste se této situace pokud možno vyvarovali, aby byla pracnost pro všechny zúčastněné strany co nejmenší. Pokud by z Vaší strany přesto nebylo možné, abyste byli v uvedeném termínu doma, pak zasáhneme: Dopravní společnost se obrátí na nás a my zase na Vás, abychom sjednali nový termín dodání.

Je možno objednávku vyzvednout na místě?

I když bychom každého z našich zákazníků rádi pozdravili osobně, není bohužel vyzvednutí na místě z organizačních důvodů možné.

Je možno mou objednávku doručit do balíkové stanice?

To bohužel zásadně není možné. Ale samozřejmě si jako místo dodání můžete zvolit adresu, na které si zboží převezme milá osoba, které důvěřujete.

Nabízí Wickey také expresní doručení?

To není z organizačních důvodů bohužel možné. Přesto se snažíme k Vám objednané zboží doručit co nejrychleji.

Mohu zadat požadovaný termín doručení?

Den doručení si můžeš domluvit s dopravní společností. Přesný termín dodání by však měl proběhnout nejpozději 3 dny po kontaktování přepravní společnosti. V opačném případě mohou vzniknout náklady na skladování a další náklady, které musíš nést s výhradou a v závislosti na situaci ty.

Dodává Wickey také do zahraničí?

Jasně – pracujeme multikulturně! Jsme hrdí na to, že můžeme naše dětská hřiště nabízet již v řadě evropských zemí.

Ve které dny neprobíhají dodávky?

V sobotu a neděli si naši dopravci užívají svůj zasloužený víkend. Doufáme, že Vy též!

Jak vysoké jsou náklady na dopravu?

Od hodnoty zboží 375 kr je doprava bezplatná! Výjimky existují pouze pro ostrovy a těžko dostupné oblasti. Další informace naleznete zde: Objednání a doručení.

Musím platit přirážku za dopravu na ostrovy?

Ten pocit nikdy nekončící pohody musí mít nějaký háček: Ano, v tomto případě účtujeme příplatky. Podívejte se jednoduše v našem obchodě na náklady pro Vaši zemi/Váš ostrov.

Mám možnost vidět stav své objednávky?

Jakmile vaše zboží opustí náš sklad, obdržíte e-mailem potvrzení o odeslání. Pro více informací o stavu doručení prosím kontaktujte náš zákaznický servis.

S jakou dodací lhůtou mohu počítat?

Průměrnou dobu dodání najdeš na příslušné stránce jednotlivých výrobků. Zde uvedená lhůta začíná vždy po přijetí platby.

Prodlouží se doba dodání, když objednám více výrobků?

Pokud objednáte více výrobků s rozdílnými dodacími lhůtami, můžete se vždy orientovat podle nejdelší uvedené dodací lhůty. Dodatečně mějte na paměti, že se Vaše dodávka může skládat z několika balíků.