Bezplatné dodání vu objednávky na 1350 Kč

Vracení zboží

Mohu si pro vrácení dětského hřiště Wickey zvolit vlastní dopravní společnost?

Bohužel Vám z logistických důvodů nemůžeme nabídnout výběr objednané dopravní společnosti. Není také možné, abychom dopravní společnosti předávali informace, protože tyto společnosti při expedici často spolupracují se subdodavateli.

Jak mám postupovat, když chci výrobek poslat zpět?

Pokud se v případě vracených výrobků jedná o výrobek pro dopravní společnost, budeme s tebou společně koordinovat termín vyzvednutí dopravní společností a přebíráme veškeré náklady za vrácení zboží.

Pokud se však jedná o menší balíky, žádáme Vás, abyste je samostatně vrátili prostřednictvím balíkové služby podle Vašeho výběru.

Tip: Vždy si zvolte stejného dodavatele, který byl odpovědný i za dodávku Vašeho zboží. Zpravidla se jedná o nejlevnější variantu.

Pro rychlý a bezproblémový průběh doporučujeme použít náš Tento proces však není povinný.

Potvrdí Wickey dojití mého vraceného zboží?

Jakmile vracené zboží obdržíme, obdržíte od nás samozřejmě e-mail, ve kterém Vám potvrdíme dojití Vašeho vráceného zboží.

Jako obdržím zpět své peníze?

Vracení peněz závisí na zvoleném způsobu platby. Pokud jste objednávku platili platbou předem, pak nám prosím zašlete své kontaktní údaje, abychom mohli provést vrácení platby. Pokud jste si objednali přes PayPal, kreditní kartu nebo Amazon, Vaše platební údaje jsou již uloženy a ke zpracování Vašeho vrácení peněz nepotřebujeme žádné další údaje. Kromě toho vezmi prosím na vědomí, že vrácení peněz může trvat až 14 dní.

Kolik mám času na reklamaci výrobku?

Základní reklamační lhůta neexistuje. Na naše dřevěné díly získáte záruku 10 let a na příslušenství 2 roky. Tímto není dotčena platnost zákonných předpisů. Další informace naleznete také v našem Právo odstoupit od smlouvy.

Jak mám postupovat, pokud byla moje objednávka doručena nekompletní nebo poškozená?

Pokud jste si již při dodání všimli zvnějšku zjevných poškození vzniklých přepravou, poznamenejte to prosím dopravci do dodacího listu. Škodám vzniklým při přepravě se bohužel nelze vyhnout a společně nalezneme uspokojivé řešení. Nejprve si prosím na základě návodu k montáži vytvořte přehled o úplnosti a poškození dílů a nafoťte fotografie. Následně nás kontaktujte prostřednictvím našeho kontaktního formuláře a předejte nám dotčené díly včetně fotografií. Co nejrychleji se Vám ozveme s návrhem vhodného řešení. 
Pokud by Vám některý výrobek chyběl, je proces podobný: Nejprve prosím porovnejte všechny obdržené dílčí výrobky s návodem k montáži a pomocí tohoto návodu si poznamenejte, které díly chybějí. Tento seznam zašlete našemu zákaznickému servisu.
Co nejrychleji se Vám ozveme s návrhem vhodného řešení.

Pokud je mi dětské hřiště dodáno v těžce poškozeném stavu, mohu odmítnout přijetí?

Žádáme vás, abyste zboží nejprve přijali a jeho přijetí neodmítli. Požádejte dodavatele/řidiče, aby veškerá poškození způsobená dopravou zaznamenal do dodacího listu a následně se s námi co nejrychleji spojte, abychom Vám bezplatně zaslali náhradní zboží a nalezli pro Vás uspokojivé řešení.

Jak mám postupovat, když chci výrobek vyměnit?

I výměna zboží se provádí prostřednictvím formulář pro navrácení. Uveďte v něm svou e-mailovou adresu a číslo objednávky a postupujte podle pokynů na následujících stránkách. Co nejrychleji Vás bude kontaktovat náš zákaznický servis, aby s Vámi projednal další postup.