Vrácení zboží a výměna
Jak mohu vrátit zboží zpět?
Nejste spokojeni s výrobkem nebo jste obdrželi nesprávný? Chcete-li zaslat zboží zpět, postupujte prosím podle následujících kroků. Potřebujete k tomu e-mailovou adresu, uvedenou při objednávce, a číslo objednávky.
- Použijte formulář pro navrácení zboží a vyplňte jej. Vyberte výrobek, který chcete vrátit, a postupujte podle dalších pokynů
- Po obdržení formuláře Vás budeme kontaktovat, abychom s Vámi navrácení doladili
- Zboží pečlivě zabalte a přiložte k němu kopii faktury
- Po obdržení vráceného zboží Vám uhradíme kupní cenu
V případě zboží dodaného spedicí hradíme náklady na vrácení zboží následujícím způsobem: po obdržení vašeho odstoupení od smlouvy u vás ve sjednaném termínu vyzvedneme zboží prostřednictvím spediční společnosti na naše náklady. Ve všech ostatních případech nesete přímé náklady na vrácení zboží vy.
Co mám dělat, je-li zboží poškozené?
Nebylo Vám zboží doručeno v pořádku? To je nám opravdu líto. Každou objednávku velmi pečlivě balíme. Bohužel nemůžeme pokaždé zabránit poškození během přepravy. Postupujte prosím podle následujících kroků, abychom pro Vás co nejrychleji nalezli vhodné řešení.
- Při přebírání zboží vždy vybalte a zkontrolujte, zda nebylo při přepravě poškozeno
- V případě poškození požádejte přepravce, aby tuto skutečnost bezpodmínečně zaznamenal na nákladní list. Nám pak prosím zašlete příslušnou fotografii
- Dodávané zboží prosím vždy převezměte (neodmítejte jeho přijetí a nevracejte je zpět)
- Použijte formulář pro navrácení zboží, vyberte výrobek, který chcete vrátit a postupujte podle dalších pokynů
- Po obdržení formuláře Vás budeme kontaktovat, abychom s Vámi tuto záležitost vyřešili k Vaší plné spokojenosti. Případně Vám rychle a zdarma zašleme náhradní zboží
K formuláři pro navrácení zboží
Vyplnění formuláře pro vrácení zboží není pro storno objednávky povinné. Díky našemu formuláři však může být vrácení zboží rychlejší.