• Made in Germany
  • 10 let záruky¹
  • Od 1350 Kč doprava zdarma
  • Více než 1 milion spokojených zákazníků

FAQ Home Page

Help Center

Top 10
Mám upevnit dětské hřiště do země?
I když Vaše dětské hřiště působí stabilním a bezpečným dojmem, doporučujeme pro zajištění bezpečnosti Vašich dětí, abyste každé dětské hřiště zakotvili do země. Toto zakotvení zvýší stabilitu dětského hřiště nebo houpačky! Všechny kotvy se sešroubují s nosnými sloupky dětského hřiště a – v závislosti na zvoleném druhu ukotvení – nejsou viditelné zvenku. Obecně doporučujeme, ukotvit do země každý nosný sloupek vedoucí k zemi. Žebříky a lezecké stěny by měly být rovněž zafixovány pomocí 2 kotev. Další informace naleznete v příslušném popisu výrobku.

Tip: Naše úhlové kotvy jsou perfektně vhodné pro každé dětské hřiště.
Jak probíhá stavba základní konstrukce a osazení kotev do betonu?
Při zabetonování kotev / při montáži základní konstrukce postupujte následovně: Smontujte základní konstrukci a umístěte ji na konečné místo. Dodržujte přitom bezpečnostní vzdálenosti podle montážního návodu. Vytyčte místa kolem sloupků, kde se má nacházet základna. Posuňte základní konstrukci tak, aby bylo možné snadno vytvořit všechny otvory. Upozornění: otvory by měly být asi 70 cm hluboké a mít asi 30 cm v průměru. Kotvy namontujte na vnitřní stranu sloupků. Postavte základní konstrukci opět na konečné místo. Dětské hřiště musí stát vodorovně. Vezměte si na pomoc kameny nebo dřevěné klíny. Hotový beton nalijte do otvorů tak, aby se vyplnily do výšky cca 60 cm. Ujistěte se, že jsou betonem pokryty pouze kotvy a sloupky zůstávají volné. Po zaschnutí betonu můžete vyplnit zbytek jámy zeminou. Ujistěte se prosím, že nosné sloupky vašeho dětského hřiště jsou při zabetonování v kontaktu se dnem. Správné ukotvení je nezbytné pro stabilitu dětského hřiště a pomáhá předcházet nebezpečí. Kromě toho chrání vaše šrouby před předčasným prorezivěním.
Potřebuji k postavení dětského hřiště plán základů?
Plán základů není nutný, protože dětské hřiště se nejprve kompletně smontuje a pak zabetonuje na své konečné místo. Další informace ke stavbě základní kostry najdete v otázce 2.
Je nutné předvrtat otvory pro šrouby?
Jakmile je dřevo vašeho dětského hřiště suché, doporučujeme před zašroubováním šroubů předvrtat otvory. Tím se minimalizuje riziko vzniku trhlin. Navíc se tím předejde poškození slitiny šroubů a jejich předčasnému prorezivění.
Kde naleznu návod na montáž mého dětského hřiště Wickey?
Návod na montáž ti zašleme spolu s tvou objednávkou v přiloženém sáčku se šrouby. Pokud by navzdory očekávání nebyl součástí dodávky, ozvi se našemu zákaznickému servisu na adrese [email protected] a my ti ho znovu zašleme.
Dá se dětské hřiště postavit jinak, než je popsáno v návodu?
Pohoda vašich hrajících si dětí a jejich bezpečnost je pro vás jako rodiče i pro nás vždy na prvním místě. Z tohoto důvodu doporučujeme stavět naše dětská hřiště tak, jak je uvedeno v našem montážním návodu. Přestože jsou téměř všechna naše dětská hřiště konstruována a navržena tak, aby je bylo možné postavit i zrcadlově obráceně, vyhnete se nebezpečným situacím tím, že je sestavíte podle montážního návodu.
Jaké dřevo používá společnost Wickey?
Impregnované borové nebo smrkové dřevo Wickey pochází z přirozených a trvale udržitelných porostů a je symbolem mimořádné životnosti ve venkovním prostředí. Našim produktům dodává stabilitu, která zajišťuje nevázanou a bezpečnou radost ze hry.
Jak a kdy jste k zastižení?
Můžete nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře a klasicky telefonicky.

Od pondělí do pátku můžete od 9:00 do 12:00 hodin kontaktovat německy či anglicky náš zákaznický servis na čísle: +420 (0) 22 8880 343
Dbejte prosím pracovní doby naší zákaznické linky. Německy a anglicky hovořící zákaznický servis
Pomůže mi řidič dopravní společnosti odnést dětské hřiště Wickey na můj pozemek?
Dodávka je zajištěna na okraj chodníku – a pak už je to na Vás.
Jak mám postupovat, když chci výrobek poslat zpět?
Pokud se v případě vracených výrobků jedná o výrobek pro dopravní společnost, budeme s tebou společně koordinovat termín vyzvednutí dopravní společností a přebíráme veškeré náklady za vrácení zboží. Pokud se však jedná o menší balíky, žádáme Vás, abyste je samostatně vrátili prostřednictvím balíkové služby podle Vašeho výběru. Tip: Vždy si zvolte stejného dodavatele, který byl odpovědný i za dodávku Vašeho zboží. Zpravidla se jedná o nejlevnější variantu. Pro rychlý a bezproblémový průběh doporučujeme použít náš formulář pro navrácení. Tento proces však není povinný.
View all
Objednávka
Proč je nutné uložit telefonní číslo?
Naše dětská hřiště nejsou z důvodu své velikosti dodávána balíkovou službou, nýbrž spedičním nákladním vozem se zvedací plošinou. Spediční služba Vás bude telefonicky kontaktovat, aby s Vámi dojednala vhodný termín dodání. Tím zajistíme, že budete doma, a že bude moci být Vaše dětské hřiště včas dodáno.
Je možné na Wickey objednat telefonicky?
Vaše objednávka k nám může dojít pouze online prostřednictvím našeho internetového obchodu.
Může se má fakturační adresa odlišovat od dodací adresy?
Různé fakturační a dodací adresy samohřejmě nejsou vůbec problém: Jinou doručovací adresu můžete zadat při dokončování nákupu jediným kliknutím.
Proč mezi jednotlivými zeměmi existují rozdíly v cenách?
To souvisí mimo jiné se specifickými podmínkami v jednotlivých zemích, jako je např. výpočet nákladů na přepravu.
Děláme vše, co je v našich silách, abychom tyto rozdíly co nejvíce omezili, ale nelze jim zcela zabránit. Pro každou zemi platí ceny uvedené v obchodě. V některých našich obchodech nabízíme službu doručení do jiné země. Tyto informace si můžete přečíst v našich obchodech v sekci Objednání a doručení.
Dostanu potvrzení o své objednávce?
Po ukončení Vašeho nákupu na sebe samozřejmě nechceme nechat čekat. Okamžitě Vám na Vaši e-mailovou adresu zašleme potvrzení o objednávce se všemi důležitými informacemi o dalším postupu. Pokud navzdory očekávání potvrzení objednávky neobdržíte, obraťte se na naše pilné včelky v zákaznickém servisu na čísle +420 (0)22 8880 343. Rády Vám pomohou!
Mohu na Wickey objednat i přes mobilní telefon?
Samozřejmě, že si náš obchod můžete snadno procházet a samozřejmě i objednávat na svém smartphonu.
Do kdy mohu svou objednávku stornovat?
Pokud zboží ještě neopustilo náš sklad nebo jste ještě nezaplatili, je zrušení bez problémů možné. To tedy znamená: Dokud neobdržíte potvrzení o expedici, můžete svou objednávku bez problémů stornovat. Nemějte starosti, pokud jste již zaplatili, obdržíte své peníze v každém případě zpět.
Mohu detaily své objednávky dodatečně změnit?
Dokud je Vámi požadované zboží ještě v košíku a objednávka nebyla ukončena, můžete detaily objednávky bez problémů měnit a upravovat. Jakmile svou objednávku dokončíte, není dodatečně možná žádná změna.
Kde najdu formulář pro odstoupení?
Během prvních 14 dnů máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu. Další informace a formulář naleznete zde: Právo odstoupit od smlouvy.
View all
Platba
Jaké způsoby platby mohu u Wickey zvolit?
Aby bylo možné objednávku opravdu snadno zaplatit, nabízíme ti výběr nejběžnějších platebních metod v našem e-shopu: Platba předem Kreditní karta PayPal Pozor! Vaše objednávka bude přepočtena na Eura. Platby, provedené kreditní kartou nebo přes systém Paypal, použijí pro přepočet denní měnový kurz. pevný směnný kurz (25,20 Kč/€), odchylka od aktuálního směnného kurzu možná. V případě dotazů neváhejte a kontaktujte nás. Více informací o našich platebních metodách najdeš zde: Způsob Platby
Kdy je částka faktury odečtena z mé kreditní karty?
K zatížení Vaší kreditní karty dojde okamžitě, jakmile odešlete objednávku. Mějte prosím vždy na paměti, jakému druhu zúčtování Vaše kreditní karta podléhá.
Existuje možnost změny způsobu platby po objednání?
Před odesláním objednávky se ujistěte, že jste způsob platby zvolili správně. Následná změna způsobu platby bohužel není možná.
Jaké jsou bankovní údaje společnosti Wickey?
Naše bankovní spojení zní:

Wickey GmbH & Co. KG
Bankovní spojení: KSK Heinsberg
IBAN: DE50 3125 1220 1400 0918 54
BIC/SWIFT: WELADED1ERK

Ujistěte se, že jako účel platby zadáte své referenční číslo (např.: RFxx xxx xxx xxx x) abychom mohli Vaši platbu lépe přiřadit k Vaší objednávce. Po obdržení a zaúčtování platby od nás obdržíte e-mailem potvrzení o dojití platby.
Jak bezpečný je platební proces?
Podle hesla „bezpečnost na prvním místě“ je pro nás velmi důležitá bezpečnost Vaše i Vašich platebních partnerů. Abychom zajistili bezproblémové zpracování plateb, spolupracujeme výhradně se zavedenými odborníky na platby, kteří dodržují nejvyšší bezpečnostní standardy a používají sofistikované systémy prevence podvodů.
Jak a kdy obdržím fakturu?
Fakturu za objednávku obdržíš e-mailem poté, co tvá dodávka opustí náš sklad.
Může být faktura vystavena na jméno mé firmy?
Samozřejmě můžete nechat fakturu vystavit i na jméno své firmy. Za tímto účelem prosím při dokončování objednávky vyplňte dodatečně pole „Firma“ a „DIČ“.
Jak je na faktuře vykázána daň z přidané hodnoty?
Daň z přidané hodnoty není na faktuře vykázána jako separátní položka. Na faktuře je však uvedeno, že celková částka obsahuje daň z přidané hodnoty.
Je možno od Wickey získat poukazy?
Nákup dárkových poukazů u nás v současné době není možný – ale kdo ví, třeba se to v budoucnu změní!
Získám od Wickey slevy nebo slevové kódy?
U Wickey se vyplatí, mít oči otevřené a sledovat naše internetové stránky: U nás existují pravidelně skvělé slevové akce, kterými Vás chceme stále znovu překvapovat.
View all
Odeslání a dodávka
Jak jsou výrobky Wickey dodávány?
Naše dětská hřiště Vám dodáme prostřednictvím dopravní společnosti. Menší vybavení a příslušenství Vám bude doručeno balíkovou službou.
Se kterými dopravními společnostmi, případně se kterými balíkovými službami Wickey spolupracuje?
Protože s našimi e-shopy Wickey dodáváme téměř do celé Evropy, spolupracujeme s velkým počtem spedičních společností. V případě menších balíčků spolupracujeme se společnostmi DHL, GLS, DPD nebo UPS.
Jak jsou dětská hřiště Wickey balena?
Bezpečnost na prvním místě – to je naše heslo při balení! Naše zboží obdržíte bezpečně, robustně a solidně zabalené jako balíček nebo paletu s ochrannou fólií. Větší balíky, jako jsou dětská hřiště nebo houpačky Vám bezpečně doručí dopravní společnost až na okraj chodníku.
Nač bych si měl dát pozor při doručování dodávky a co bych měl předem ověřit?
Zásadně byste měli před přijetím balíku zkontrolovat jeho vnější poškození a případně, pokud balík vykazuje výrazné poškození, jeho přijetí odmítnout. Nejpozději před montáží byste měli dodávku ještě jednou důkladně zkontrolovat. Na základě návodu k montáži svou objednávku prověřte z hlediska úplnosti a zkontrolujte případné vady trámů, prken a jednotlivých dílů.
Je objednávka několika výrobků Wickey dodávána společně?
Zásadně platí: Jedna objednávka, jedna dodávka! Může se stát, že jste nakupovali tak pilně, že se zkrátka všechno do jednoho balíku nevejde. Také naše dětské postele a dětská hřiště Tiny zasíláme za jistých okolností ve více balících.
Pomůže mi řidič dopravní společnosti odnést dětské hřiště Wickey na můj pozemek?
Dodávka je zajištěna na okraj chodníku – a pak už je to na Vás.
Existuje možnost změnit termín dodání u dopravní společnosti krátce před dodáním?
Pokud bys potřeboval avizovaný termín dodání krátce předem změnit, stačí zavolat na číslo +420 (0) 22 8880 343. V tomto případě však mohou přepravní společnosti vzniknout náklady na skladování a další náklady, které se mohou s výhradou a v závislosti na situaci vztáhnout na tebe. Bližší informace získáš telefonicky na čísle našeho zákaznického servisu.
Jak mám postupovat, když při dodání nejsem doma?
Prosíme Vás, abyste se této situace pokud možno vyvarovali, aby byla pracnost pro všechny zúčastněné strany co nejmenší. Pokud by z Vaší strany přesto nebylo možné, abyste byli v uvedeném termínu doma, pak zasáhneme: Dopravní společnost se obrátí na nás a my zase na Vás, abychom sjednali nový termín dodání.
Je možno objednávku vyzvednout na místě?
I když bychom každého z našich zákazníků rádi pozdravili osobně, není bohužel vyzvednutí na místě z organizačních důvodů možné.
Je možno mou objednávku doručit do balíkové stanice?
To bohužel zásadně není možné. Ale samozřejmě si jako místo dodání můžete zvolit adresu, na které si zboží převezme milá osoba, které důvěřujete.
View all
Vracení zboží
Jak mám postupovat, když chci výrobek poslat zpět?
Pokud se v případě vracených výrobků jedná o výrobek pro dopravní společnost, budeme s tebou společně koordinovat termín vyzvednutí dopravní společností a přebíráme veškeré náklady za vrácení zboží. Pokud se však jedná o menší balíky, žádáme Vás, abyste je samostatně vrátili prostřednictvím balíkové služby podle Vašeho výběru. Tip: Vždy si zvolte stejného dodavatele, který byl odpovědný i za dodávku Vašeho zboží. Zpravidla se jedná o nejlevnější variantu. Pro rychlý a bezproblémový průběh doporučujeme použít náš formulář pro navrácení. Tento proces však není povinný.
Kolik mám času na reklamaci výrobku?
Základní reklamační lhůta neexistuje. Na naše dřevěné díly získáte záruku 10 let a na příslušenství 2 roky. Tímto není dotčena platnost zákonných předpisů. Další informace naleznete také v našem Právo odstoupit od smlouvy.
Jak mám postupovat, pokud byla moje objednávka doručena nekompletní nebo poškozená?
Pokud jste si již při dodání všimli zvnějšku zjevných poškození vzniklých přepravou, poznamenejte to prosím dopravci do dodacího listu. Škodám vzniklým při přepravě se bohužel nelze vyhnout a společně nalezneme uspokojivé řešení. Nejprve si prosím na základě návodu k montáži vytvořte přehled o úplnosti a poškození dílů a nafoťte fotografie. Následně nás kontaktujte prostřednictvím našeho kontaktního formuláře a předejte nám dotčené díly včetně fotografií. Co nejrychleji se Vám ozveme s návrhem vhodného řešení. Pokud by Vám některý výrobek chyběl, je proces podobný: Nejprve prosím porovnejte všechny obdržené dílčí výrobky s návodem k montáži a pomocí tohoto návodu si poznamenejte, které díly chybějí. Tento seznam zašlete našemu zákaznickému servisu. Co nejrychleji se Vám ozveme s návrhem vhodného řešení.
Jak mám postupovat, když chci výrobek vyměnit?
I výměna zboží se provádí prostřednictvím formulář pro navrácení. Uveďte v něm svou e-mailovou adresu a číslo objednávky a postupujte podle pokynů na následujících stránkách. Co nejrychleji Vás bude kontaktovat náš zákaznický servis, aby s Vámi projednal další postup.
Jako obdržím zpět své peníze?
Vracení peněz závisí na zvoleném způsobu platby. Pokud jste objednávku platili platbou předem, pak nám prosím zašlete své kontaktní údaje, abychom mohli provést vrácení platby. Pokud jste si objednali přes PayPal, kreditní kartu nebo Amazon, Vaše platební údaje jsou již uloženy a ke zpracování Vašeho vrácení peněz nepotřebujeme žádné další údaje. Kromě toho vezmi prosím na vědomí, že vrácení peněz může trvat až 14 dní.
Potvrdí Wickey dojití mého vraceného zboží?
Jakmile vracené zboží obdržíme, obdržíte od nás samozřejmě e-mail, ve kterém Vám potvrdíme dojití Vašeho vráceného zboží.
Mohu si pro vrácení dětského hřiště Wickey zvolit vlastní dopravní společnost?
Bohužel Vám z logistických důvodů nemůžeme nabídnout výběr objednané dopravní společnosti. Není také možné, abychom dopravní společnosti předávali informace, protože tyto společnosti při expedici často spolupracují se subdodavateli.
Pokud je mi dětské hřiště dodáno v těžce poškozeném stavu, mohu odmítnout přijetí?
Žádáme vás, abyste zboží nejprve přijali a jeho přijetí neodmítli. Požádejte dodavatele/řidiče, aby veškerá poškození způsobená dopravou zaznamenal do dodacího listu a následně se s námi co nejrychleji spojte, abychom Vám bezplatně zaslali náhradní zboží a nalezli pro Vás uspokojivé řešení.
View all
Montáž a bezpečnost
Kde naleznu návod na montáž mého dětského hřiště Wickey?
Návod na montáž ti zašleme spolu s tvou objednávkou v přiloženém sáčku se šrouby. Pokud by navzdory očekávání nebyl součástí dodávky, ozvi se našemu zákaznickému servisu na adrese [email protected] a my ti ho znovu zašleme.
Kolik času si mám naplánovat na sestavení dětského hřiště?
Podle zkušeností probíhá stavba s využitím jednoho dalšího pomocníka díky detailnímu návodu na montáž velmi rychle: Pí krát palec a v závislosti na Vaší řemeslné zručnosti potřebujete na naše nejmenší dětská hřiště bez betonáže přibližně 6 pracovních hodin. Pro největší dětské hřiště doporučujeme, abyste si přizvali dva pomocníky. Pak to zvládnete za 8 hodin. A když už u Vás Vaši přátelé budou, můžete je pozvat na společnou večeři.
Jaký materiál potřebuju pro stavbu?
Prkna a nosné sloupky se správnou délkou jsou součástí dodávky a stejně tak potřebné šrouby včetně krytek. Pro montáž potřebujete následující nářadí: Aku šroubovák Vodováhu Gumové kladívko Příložný úhelník Sadu nástrčných klíčů Tip: Při utahování dodaných šroubů dbejte na použití správné velikosti bitu, abyste předešli předčasné korozi a poškození.
Na kdy si mám zorganizovat pomocníky na montáž?
Než budete kontaktovat pomocníky na montáž, ujistěte se, že Vám byla dodána kompletní a bezvadná objednávka. To Vám ušetří úsilí, čas a peníze a Vaši pomocníci se budou moci do práce pustit relaxovaně.
Dá se dětské hřiště postavit jinak, než je popsáno v návodu?
Pohoda vašich hrajících si dětí a jejich bezpečnost je pro vás jako rodiče i pro nás vždy na prvním místě. Z tohoto důvodu doporučujeme stavět naše dětská hřiště tak, jak je uvedeno v našem montážním návodu. Přestože jsou téměř všechna naše dětská hřiště konstruována a navržena tak, aby je bylo možné postavit i zrcadlově obráceně, vyhnete se nebezpečným situacím tím, že je sestavíte podle montážního návodu.
Jak přidělám na skluzavku vodní přípojku?
K montáži potřebujete vrták o průměru 4 mm a minimální délce 5 cm. Kromě toho budete potřebovat jemný brusný papír, abyste po vrtání zahladili horní okraj skluzavky. K samotnému připojení je nutná půlpalcová hadice a hadicová spona. Upozornění: Počítejte prosím s tím, že přípojku na vodu nabízejí jen naše zvlněné skluzavky s délkou 175 cm, 220 cm a 300 cm. Na zadní straně skluzavky se nachází spojovací trubka, která označuje místo napojení na vodu. Zaveďte vrták zdola trubkou a začněte jím vrtat otvor. Vzniklé otřepy lze odstranit použitím hrotu vrtáku. Zbývající hobliny již můžete opatrně vyhladit jemným brusným papírem. Tip: Při broušení moc netlačte, abyste nezpůsobili škrábance na skluzavce. Nakonec našroubujte na spojovací trubku půlpalcovou hadici a upevněte ji hadicovou sponou. A zábava s vodou může začít!
Jaké vlastnosti musí mít podklad, aby mohlo dětské hřiště bezpečně stát?
Své dětské hřiště Wickey byste měli pokud možno postavit na rovné ploše. Velmi dobře vhodné jsou travnaté nebo písčité plochy s dostatkem prostoru okolo konstrukce. V případě tvrdého podkladu doporučujeme použití ochranných rohoží proti pádu.
Mám upevnit dětské hřiště do země?
I když Vaše dětské hřiště působí stabilním a bezpečným dojmem, doporučujeme pro zajištění bezpečnosti Vašich dětí, abyste každé dětské hřiště zakotvili do země. Toto zakotvení zvýší stabilitu dětského hřiště nebo houpačky! Všechny kotvy se sešroubují s nosnými sloupky dětského hřiště a – v závislosti na zvoleném druhu ukotvení – nejsou viditelné zvenku. Obecně doporučujeme, ukotvit do země každý nosný sloupek vedoucí k zemi. Žebříky a lezecké stěny by měly být rovněž zafixovány pomocí 2 kotev. Další informace naleznete v příslušném popisu výrobku.

Tip: Naše úhlové kotvy jsou perfektně vhodné pro každé dětské hřiště.
Jaké kotvy mám použít a jsou již součástí dětského hřiště?
Kotvy je nutno k Vašemu dětskému hřišti objednat dodatečně. Podívejte se na stránku Vašeho vybraného výrobku: Tam uvádíme doporučený druh a počet kotev, které k Vašemu dětskému hřišti doporučujeme.   Vruty Zemní kotvy Úhlové kotvy   Hranaté sloupky / šikmé žebříky Sloupky houpačky Kulaté sloupky Série Tiny/Flyer Série Smart/Prime Sypká, písčitá půda (vždy zabetonovat) Pevná, kamenitá půda Tipy k montáži Velmi snadná montáž

Zašroubovat nebo zabetonovat Snadná montáž*

Zabetonovat Snadná montáž*

Zabetonovat Stabilita Stabilita stabilní a bezpečné (Standard) Stabilita stabilní a bezpečné (Premium) Stabilita stabilní a bezpečné (Premium) *Doporučení: Montáž na vnitřní straně, kotva není zvenku vidět
Potřebuji k postavení dětského hřiště plán základů?
Plán základů není nutný, protože dětské hřiště se nejprve kompletně smontuje a pak zabetonuje na své konečné místo. Další informace ke stavbě základní kostry najdete v otázce: "Jak probíhá stavba základní konstrukce a osazení kotev do betonu?".
View all
Augmented Reality
Co je to rozšířená realita (augmented reality, AR)?
Abychom vám usnadnili hledání vašeho vysněného dětského hřiště, nabízíme vám naši funkci rozšířené reality. Rozšířená realita, anglicky augmented reality (zkráceně AR), je počítačem podporované vnímání reality, které je rozšířeno o virtuální prvky. U Wickey to v případě funkce AR znamená následující: nabízíme vám možnost integrovat naše dětská hřiště do vaší zahrady pomocí chytrého telefonu ještě předtím, než si nějaké zakoupíte. Můžete se tak předem rozhodnout, které dětské hřiště se na vaši zahradu nejlépe hodí nebo určit jeho optimální umístění.
Jak funguje funkce rozšířené reality přes chytrý telefon?
Verze pro chytrý telefon: Klikněte na odkaz: "Zobrazit v zahradě" Odkaz najdete na příslušné produktové stránce dětských hřišť.
Funkce rozšířené reality se ve vašem chytrém telefonu automaticky otevře. Tento proces může trvat několik sekund. Umístěte do zahrady požadované dětské hřiště. Jediné, co musíte udělat, je posunovat mobil na požadovaném místě sem a tam. Důležité: k umístění dětského hřiště v plné velikosti potřebujete dostatek místa. Dětské hřiště můžete libovolně psunovat a/nebo jím otáčet.
Jak funguje funkce rozšířené reality přes plochu počítače?
Verze pro plochu počítače: Klikněte na odkaz: "Zobrazit v zahradě" Odkaz najdete na příslušné produktové stránce dětských hřišť.
Naskenujte QR kód fotoaparátem svého chytrého telefonu. Umístěte do zahrady požadované dětské hřiště. Jediné, co musíte udělat, je posunovat mobil na požadovaném místě sem a tam. Důležité: k umístění dětského hřiště v plné velikosti potřebujete dostatek místa. Dětské hřiště můžete libovolně psunovat a/nebo jím otáčet.
Která dětská hřiště si mohu na své zahradě prohlížet s funkcí rozšířené reality?
Všechna dětská hřiště s funkcí AR naleznete zde.
Které chytré telefony podporují funkci rozšířené reality?
Seznam všech kompatibilních zařízení naleznete zde. Pokud zde váš chytrý telefon není uveden, velmi se omlouváme. Náš seznam ovšem neustále rozšiřujeme.
View all
Kvalita a záruka
Kolikaletou záruku získám na dětská hřiště Wickey?
Protože máme v naše výrobky maximální důvěru, poskytujeme Vám 10 let záruku* na všechny dřevěné díly, pokud si zároveň zakoupíte i naše kotvy. Ve všech ostatních případech platí zákonná záruka.* Uvedená záruka platí na všechny dřevěné části, a to při současném zakoupení našich kotev. Ve všech ostatních případech platí dvouletá zákonná záruka. Další informace týkající se rozsahu záruky a jejího uplatnění naleznete v našem prohlášení o záruce.
Od kdy začíná běžet záruční lhůta?
Záruka začíná běžet dnem obdržení zboží. Zárukou nejsou omezena zákonná práva spotřebitele (záruční práva a právo na odstoupení).
Kdy nenastává záruční případ?
Obsahem záruky je záruka na trvanlivost dřevěných dílů na zakoupené věci. Tato záruka platí pouze tehdy, pokud jste spolu s dotyčným produktem zakoupili také minimálně jednu naši kotvu. Pokud tomu tak není, nemáte po uplynutí zákonné záruky nárok na záruku na poškozené dřevěné díly. Stejně tak neexistuje žádný nárok na záruku, pokud zákazník sám nebo třetí osoba způsobila závadu na dřevěných dílech chybnou montáží, nebo pokud závada týkající se poškození dřevěných dílů byla způsobena zákazníkem samotným nebo třetí osobou v důsledku neodborného používání nebo skladování. Dále jsou ze záruky vyloučeny škody způsobené vandalismem zákazníkem samotným nebo třetími osobami, typické vlastnosti dřeva nebo škody způsobené povětrnostními vlivy.
View all
Informace o dřevu
Jaké dřevo používá společnost Wickey?
Impregnované borové nebo smrkové dřevo Wickey pochází z přirozených a trvale udržitelných porostů a je symbolem mimořádné životnosti ve venkovním prostředí. Našim produktům dodává stabilitu, která zajišťuje nevázanou a bezpečnou radost ze hry.
Jsou trhliny, díry po suku a nazelenalé zabarvení na dřevě neškodné?
Dřevo je přírodní produkt a každý strom je jedinečný. Drobné trhliny nebo díry po suku jsou proto naprosto běžné. Podle normy DIN 4074 není statická odolnost dřeva ovlivněna trhlinami menšími než čtvrtina délky nebo tloušťky trámu – naopak, dokonce dokládají, že dřevo stále ještě pracuje!
Proč dřevo mění svůj objem?
Při skladování na mimořádně vlhkém nebo suchém místě se může stát, že dřevo expanduje nebo se smrští. To je nejen neškodné, nýbrž dokonce dobré, protože dřevo tak optimálně odolává povětrnostním vlivům.
Mé dětské hřiště má na některých místech bílé/nazelenalé skvrny. Je to plíseň?
Pokud Váš výrobek Wickey na malých místech vykazuje malé nebo nazelenalé zabarvení, není to důvod k obavám: Může se stát, že se na povrchu nahromadí a vystupují soli z dřeva a impregnace. Tyto skvrny můžete bez obav ignorovat. Pokud Vám skvrny přesto vadí, můžete dotčená místa jednoduše očistit brusným papírem.
Co je tlakově impregnované dřevo?
Naše dřevo je symbolem dlouholeté radosti ze hry. A abychom to mohli garantovat, zvyšujeme jeho trvanlivost. Za tímto účelem dřevo impregnujeme v tlakovém kotli.Během impregnace se do dřeva za vysokého tlaku vtlačují ochranné soli. Díky tomu je dřevo trvale chráněno proti hmyzu, houbám, hnilobě a trvalému kontaktu se zemí a vodou.
Je normální, že je dřevo vlhké?
Obecně není vlhkost důvodem k obavám: Ze zkušenosti víme, že může určitou dobu trvat, než ze dřeva odejde vlhkost, která do něj pronikla během procesu impregnace. Důležité je jen to, aby bylo dřevo ihned po převzetí vybaleno a až do montáže skladováno na suchém místě.
Mám své dětské hřiště natřít lazurou? A jaká lazura je na něj nejvhodnější?
Naše dřevo již nemusíš natírat lazurou nebo lakovat. Díky tlakové impregnaci je optimálně chráněné před větrem a povětrnostními vlivy. Pokud si však přece jen ochrannou lazuru přeješ, můžeš dřevo samozřejmě ošetřit speciální permanentní ochrannou barvou nebo lazurou, která je certifikována podle DIN EN 71 část 3. Tyto lazury jsou neškodné pro děti i životní prostředí.
Mohu dětské hřiště natřít nebo nalakovat?
Pokud máte chuť své dětské hřiště nějak vylepšit nebo pozměnit, klidně to udělejte! Aby však byla zachována záruka, měli byste dodržet následující pokyn: pro zachování kvality a trvanlivosti dřeva používejte pouze lazury s otevřenými póry a trvalé ochranné nátěry certifikované podle DIN EN 71, část 3. Tyto barvy jsou pro Vaše dítě neškodné a byly testovány na snášenlivost u dětí.
Tip:Před lakováním dřevo zbruste brusným papírem. Nejenže na hrubém povrchu barvy lépe přilnou, ale broušením také odstraníte z povrchu dřeva nečistoty.
Jak odstraním nazelenalé skvrny?
Díky tlakové impregnaci našeho dřeva a tomu, že dřevo neustále pracuje, se může stát, že na malých místech vystoupí na povrchu malé množství soli. Tu můžete snadno obrousit brusným papírem, nebo ji prostě necháte být, pokud Vám nevadí.
Co mohu dělat proti bobtnání a sesychání dřevěného dětského hřiště?
Když dřevo zvlhne nebo je dlouho skladováno, může se stát, že se trochu změní jeho objem. Abyste tomu zabránili, měli byste jej skladovat v suchu a nikoliv příliš dlouho.Navíc své ratolesti nechcete nechat na stavbu jejich dětského hřiště příliš dlouho čekat, že?
View all

Nahrávám...

Porovnej Produkty

chevron-right